Aanpak

Aanpak PMA Vraagtechniek

Een PMA Vraagtechniek-sessie duurt ongeveer 2 uur. De cliënt neemt plaats in een (lig)stoel, ontspant zich en beantwoordt de vragen van de BreinCoach, veelal met gesloten ogen. Tijdens de sessie helpt de coach de cliënt om de verkeerd opgeslagen badclustergegevens zichtbaar te maken voor het bewustzijn, waardoor ze vervolgens automatisch met een juiste gevoelswaarde worden opgeslagen, met als gevolg dat hun negatieve werking permanent verdwijnt.

Bad clusters opnieuw opslaan
In eerste instantie zal hij/zij de cliënt informeren naar emotionele reacties van alledag, zoals boosheid, agressie, verdriet, angst, depressies en stemmingswisselingen. De cliënt concentreert zich op dat negatieve gevoel en een gebeurtenis die daarmee verband houdt. De cliënt herbeleeft dat moment, en in dat moment het meest storende detail, en stelt zich open voor dat gevoel totdat er een nieuwe herinnering opkomt.

Herinneringen volgen elkaar op totdat uiteindelijk dat plaatje /die herinnering naar boven komt die de cliënt zich niet meer bewust herinnert. Omdat het onderbewuste meer dan een miljoen keer zo snel werkt als het bewustzijn kan het vervolgens in een fractie van een seconde alle juiste verbindingen maken. Hierdoor wordt de bad cluster op de juiste manier gecodeerd en opnieuw opgeslagen.

Blijvende effecten
De cliënt merkt dit direct en ervaart dat als een moment van grote opluchting. Op deze manier is het mogelijk verborgen belemmeringen, blokkades en remmingen op te sporen en definitief te verwijderen. De aard en het aantal verborgen bad clusters bepaalt hoeveel sessies een cliënt nodig heeft. Na elke sessie zal de cliënt zich definitief beter voelen, meer energie hebben en de regie over het eigen leven terugkrijgen. Deze effecten zijn blijvend.

Wat levert het op?

De breincoach helpt de client met het behalen van de volgende soort resultaten:

  • Stressreductie
  • Terugdringen van chronische vermoeidheid
  • Wegnemen van negatieve stemmingen
  • Buitensporige frustraties en emoties verminderen
  • Depressieve gedachten laten verdwijnen
  • Je persoonlijke bron van angsten kennen en daarmee wegnemen
  • Verminderen en wegnemen van burn-out-verschijnselen
  • Reduceren van spanningen
  • Omgaan met faalangst
  • Besluiteloosheid omzetten in besluiten en keuzes
  • Van slecht slapen naar het genieten van een heerlijke nachtrust
  • Wegnemen van verslavingstriggers.